Wednesday, April 2, 2014

KeK BaDMinToN & KeK RaY BaN

Assalammualaikum...

Selamat pagi semua..

Hari ni aku nak share kek yang telah di tempah oleh rakan sekerja aku. Kek yang di mintak adalah healthy cake. so, apa yang aku boleh buat adalah carrot oat cake dan chocolate cake. kedua dua kek ini aku guna gluten free flour dan kurang kandungan gula.

tema nya pula adalah badminton, kerana kawan nya ni orang yang sangat sangat suka main badminton. so aku menggunakan fondant untuk bola tangkis dan raket badminton. manakala talinya tu pula aku menggunakan piping jelly.


Bagi satu kek lagi, aku membuat sun glasses jenama ray ban bersama beg nya. Alhamdulillah mereka suka rasa dan hiasan kek ini. Kepada sesiapa yang berada di sekitar dungun, jika berminta nak tempah boleh hubungi aku 0192757075.





No comments:

Post a Comment